Alle mennesker er unike. Nå kan du få dine minner innrammet, helt unikt og bare for deg.
Du sender meg dine favoritt-bilder, og jeg scrapper dem for deg - slik du vil ha dem.
Ta kontakt på englescrapping@gmail.com, så snakkes vi.

Headeren er blitt til takket være Cathrine, Creashens, Madame Mim, Syrin og Scarletheels - Alle designere fra Catscrap.com

torsdag 4. desember 2008

O´jul med din glede...



Sa jeg at det går i julekort for tiden eller *LOL*. Også får jeg så mange idéer når jeg sitter med andre sine kort, at jeg bare måtte lage en julelayout til meg selv også. Utrolig mange flotte julekit ute i scrappeverdenen, men nå må jeg bare si stopp. Det kommer en tid etter jul også:)

Bestillinger strømmer på, det er tydelig at å gi en layout i julegave har slått ann i år. Ta kontakt da vel, hvis du er interessert:) Her kommer flere smakebiter.