Alle mennesker er unike. Nå kan du få dine minner innrammet, helt unikt og bare for deg.
Du sender meg dine favoritt-bilder, og jeg scrapper dem for deg - slik du vil ha dem.
Ta kontakt på englescrapping@gmail.com, så snakkes vi.

Headeren er blitt til takket være Cathrine, Creashens, Madame Mim, Syrin og Scarletheels - Alle designere fra Catscrap.com

mandag 5. januar 2009

Godt nytt år!

Tenk at vi er flere dager inn i 2009 allerede. Jula kommer og går så alt for fort, og i år var intet unntak. Adventstiden gikk stort sett i å scrappe julekort, og jeg vet at flere fikk innrammede layouter i gaver.

Jeg har hatt flere prosjekter selv før jul. Jeg lagde den obligatoriske kalenderen til familien. I år valgte jeg layouter med bilder fra hver mnd tidligere i året. Jeg har også fremkalt flere layouter i 30X30 størrelser. Problemet mitt nå er at jeg mangler rammer. Jeg får ta en tur på IKEA så raskt som mulig. En layout jeg fikk fremkalt var en i 50X50 størrelse. Jeg var veeeldig usikker på hvordan kvaliteten ville bli i så stor oppløsning, men jeg hadde ingenting å grue meg for. Det ble utrolig bra, og layouten henger nå til pryd i gangen vår.

Jeg skal ta med kameraet rundt en av de nærmeste dagene og komme med bilder til dere så snart som mulig. Også skal jeg få lagt ut noen av de siste layoutene jeg har laget.

Når det gjelder oppdrag som er aktuelle nå for tiden er jeg åpen for det meste. Jeg har en stor bestilling som ligger, ellers ser kalenderen bra ut fremover. Jeg vet mange av dere tenker på å få laget en fotobok til konfirmanten. Ta gjerne kontakt for å høre hvilke løsninger dette kan gjøres på. Det viktigste for meg er at dere blir fornøyde. Bryllupsbilder er også populært å scrappe, jeg håper på å få lagt ut noen layouter med det også etterhvert.

Gleder meg til å høre fra dere:)

Ingen kommentarer: