Alle mennesker er unike. Nå kan du få dine minner innrammet, helt unikt og bare for deg.
Du sender meg dine favoritt-bilder, og jeg scrapper dem for deg - slik du vil ha dem.
Ta kontakt på englescrapping@gmail.com, så snakkes vi.

Headeren er blitt til takket være Cathrine, Creashens, Madame Mim, Syrin og Scarletheels - Alle designere fra Catscrap.com

mandag 1. desember 2008

Det nærmer seg jul!

Det nærmer seg jul med stormskritt. Jeg syns alltid desember går så utrolig fort. Alt for kort tid til å gjøre alt som skal gjøres. I år har jeg vel og merke måtte planlegge litt bedre for vi reiser til østlandet for å feire jul. Så da nytter det ikke å shoppe lille julaften.

Uansett... jeg har masse scrapping å bli ferdig med denne uken. Det har ramlet inn med julekort-bestillinger, så de har høyest prioritet og skal bli ferdig innen fredag, helst litt før. Jeg tar ikke imot flere julekort bestillinger nå. Men hvis du har planer om andre scrappede julegaver, så er du hjertlig velkommet til å ta kontakt så ser vi hva vi klarer.

Ingen kommentarer: