Alle mennesker er unike. Nå kan du få dine minner innrammet, helt unikt og bare for deg.
Du sender meg dine favoritt-bilder, og jeg scrapper dem for deg - slik du vil ha dem.
Ta kontakt på englescrapping@gmail.com, så snakkes vi.

Headeren er blitt til takket være Cathrine, Creashens, Madame Mim, Syrin og Scarletheels - Alle designere fra Catscrap.com

fredag 7. november 2008

Den perfekte gaven

Jeg har endelig funnet ut hva den perfekte gaven er... den passer til alle. Både besteforeldre, foreldre, barn, den som har alt, den som har ingenting.. you name it... den er perfekt. Lurer du på hva i all verden jeg mener nå??? Fotobøker selvsagt! Og da snakker jeg ikke om ferdiglagde maler hos fotoknutsen eller lignende hvor du bare stapper inn bildene. Jeg snakker om perfekte layouter samlet i en bok spesielt laget for den som skal få den. Små detaljer som er umulig å få til i en ferdig mal.





Jeg elsker å få fotobøkene mine i posten. En ting er å sitte i flere timer med et produkt foran pcn. Men å få det ferdige produktet i hånden er helt ubeskrivelig. Det er vel blitt litt sånn i disse dager at bilder og alt ligger på pcn. Jeg tror ikke jeg har fremkalt et eneste bilde på snart 3 år. Og jeg tipper jeg ikke er den eneste:) Men fotobøker har jeg... masse av.

Så hvorfor er de den perfekte gaven? For det er du som velger bildene... små elementer og detaljer som skal være med - perfekt for mottaker. Teksten blir formet som en del av helheten, og ikke på en bestemt plass av nettbutikken. Fotoboken er perfekt som julegave, til konfirmanten, til brudeparet, minnebok til barna etc. Her er det bare fantasien som stopper deg, og det finnes utallige formater og størrelser å velge mellom.Her er noen av mine fotobøker. Jeg bestiller foreløpig kun fra eurofoto, men har planer om å teste ut shutterfly rimelig snart. Eurofoto er upåklagelig når det gjelder det meste.. kvalitet, tykkelse på side, permen rundt og ikke minst kundeservice. Det eneste jeg har å si på den er at de er litt dyre. Men absolutt verdt det.

Ingen kommentarer: